Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Recommend me a game
#1
I don't have much time to check out games now. If anyone has good recommendation on PC, 3DS, PS Vita and Switch, please do share.
[Image: 2rpaa2a.gif]
太上無敗,其次敗而有以成,此之謂用民 ~ 墨子
Reply
#2
Bayonetta 1+2, Xenoblade 2 (if you're a JRPG fan), Super Mario Odyssey for the Nintendo Switch.

For the 3DS, since you're a fan of Pokemon, I highly recommend Shin Megami Tensei.
[Image: TaKXtUF.png]

A good goblin? There might be, if we just looked. But I think... The only good goblins are the ones who never come out of their stinking holes!

Reply
#3
The Ace Attorney series on the DS is always fun if you're into visual novel type of games. Oh and what Shine said! The Shin Megami Tensei series is a good choice for rpgs. 

As for the Switch I deffo reccommend Breath of the Wild, it has great graphics and the gameplay is nice too! And theres sooooo much to do since its an open world game.
[Image: XTjOHU5.png]
~ Set made by Elio ~
Reply
#4
Thinking of buying this bundle from amazon, I think I will be broke lol.
[Image: 2rpaa2a.gif]
太上無敗,其次敗而有以成,此之謂用民 ~ 墨子
Reply
#5
Haha! Definitely!

I also heard that Mario and Rabbid is a REALLY good game, surprisingly.
[Image: TaKXtUF.png]

A good goblin? There might be, if we just looked. But I think... The only good goblins are the ones who never come out of their stinking holes!

Reply
#6
nintendo switch games are really expensive and price barely drop
[Image: 2rpaa2a.gif]
太上無敗,其次敗而有以成,此之謂用民 ~ 墨子
Reply
#7
Yeah, Exclusive Nintendo Games rarely face a price drop. Super Smash Bro Brawl for the original Wii is still 40 bucks. I think there is a site that sells Nintendo Games a little bit cheaper, but the name is lost in my head at the moment.
[Image: TaKXtUF.png]

A good goblin? There might be, if we just looked. But I think... The only good goblins are the ones who never come out of their stinking holes!

Reply
#8
Ah gotta love german amazon. I bought my Switch from there as well. XD The price for all those games in total is surprisingly cheap (but still a lot if you have to pay in one go) 
But I can vouch for atleast 3 of those games that theyre worth it! (Mario Kart/Odessey and Botw)

I've also had my eye on Splatoon so if you decide to get it lemme know your thoughts on it.  Big Grin (im too broke because of the 3ds eshop sale so I'll have to wait for a while anyways lmao)
[Image: XTjOHU5.png]
~ Set made by Elio ~
Reply
#9
It is usually cheaper to buy it from UK or Switzerland, good deals are rather rare here. 163 is a lot of money, i will be eating instant ramen for a couple of weeks if I buy this bundle lol. Might worth the money since I don't have them yet, it is months of wicked fun.
[Image: 2rpaa2a.gif]
太上無敗,其次敗而有以成,此之謂用民 ~ 墨子
Reply
#10
The battle system of Maria & Rabbids is super amazing, I didn't play the game itself but I played Xcom games and I really love it. At least get that one.
[Image: vampysig.png]
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)